What Am I Doing with my Life- Er, I mean Summer Vacation?

Yeah, that.

Within three days of my Summer vacation, I was already at a loss for what to do with my new found ample amounts of free time. I just had no idea what to do. All the super productive things I put off until after the exams were far too tedious, and all the tv shows I planned on watching and starting just didn’t seem all that interesting anymore.

Soo what HAVE I been occupying myself with, hmm? Chronologically, it went something like this…

I I watched all the recent updates on the anime I’m following, but y’all have heard enough about my anime addictions recently, eh? 😉

In no particular order: No Game No Life, Mahouka Koukou no Rettousei, Akuma no Riddle, Ishuukan Friends/One Week Friends, Brynhildr in Darkness (don’t know the proper Japanese name >.< Le Alien One, as I call it with Alya 😛 ), Dragonar Academy, Haikuu!, and possibly others I’ve accidentally left out…

II Getting super hooked on one TV show- Once Upon a Time.

And I do mean “hooked”. Like hooked on rereading all of the Artemis Fowl books or the Harry Potter ones in one go, with not a single day without reading at least half a book. Yeah, that kind of obsession xD So I binge watched the first season in three days. And while doing so, put all me anime on pause, until I got a bit exhausted of watching episode after episode. So, when I started season 2 of it, I watched my anime along side it. And now, reaching ep 15, I’m a little not in the mood to watch it anymore, and have moved on.

But moved on to what?

III Back to anime! But it’s not like I’m watching seven anime at  a time, naw, I decided to start another NEW ONE. Mekakucity Actors!

And it’s pretty cool. I’m surprised. It’s a let down in the way Deathnote was; there was so much hype for it, and because of it’s excessive praise, I expected too much from it, and was disappointed. Just a tad though. I was told it was complicated, which it sort of is, but everything ties together PERFECTLY and comes full circle, so I don’t find it all that hard to follow. It also isn’t nearly as confusing as people make it out to be! Not one bit. That’s where most of the disappointment lies. So far. Yeah, it’s also an ongoing anime, and I’ve just seen the first ten episodes so faaar. For now. Let’s see how this show goes :3

(It’s a sci-fi, partially mystery, partially thriller?, kids with super powers, teen pop culture like Japanese anime show thing. I made it sound so terrible…Go check out a proper summary here, so I don’t feel like I just ruined any chances of you watching it just cuz of me…)

IV Well…I have yet to find out! I’ve moved on from tv shows, and I’m not in much of an anime mood, but I am starting to watch a bunch of movies from the eighties on Ayesha’s recommendations.

On the list, so far in this order, are: The Breakfast Club, Ferris Bueller’s Day Off, Pretty in Pink, and then a few more recentish films, like this one Kamil told me to check out called Keeping the Faith. It has Tom Daley from Night At the Museum in it :O Must watch!

V How could I forget this- MAH COSPLAAAAY!

I’m cosplaying as properly ish as I can without chopping my hair (as wigs are impossible to find in the right color here…) to yet just my second anime con! This one I do plan on going properly with my friends, and we are planning a proper group cosplay. Alya, Mnaz, Nahal, and I have put an insaaane amount of effort into our cosplays so far. It deserves it’s own post. With pictures, and everything ❤ And I’ll give it one too. I can’t wait for the actual con though! Just two days to go~ I hope it goes perfectly~

(I just bought my Liz and Patti guns today, with the spray paint and painter’s tape required to create the true Weapons look of those two sisters. I paint them tomorrow 🙂 And yuuup, our group cosplay is of Soul Eater, and I’m Death the Kidd!! #Symmetry )

(No, I am not going as Blackstar, soldgisdlkfjgdoirj!!)

[VI? While all of this is going on, I got back to Freaksworld, only to find that it’s just as empty as before, EXCEPT Freak’s back on the site, and he just made a new hang out- a Kingdom of Freak’s. It’s got all new people in it, and I’m the only oldie original freak there, plus Freak of course. (Pfft, the dude made a new account and wants to be called King now. Like I’ll ever call him that x3 ) I have also made an alt account! :O It’s just cuz I joined a Clan- the Fukushima one that Maya/Lizzie/Tidal started up a while back. She’s asked me to join all her clans every now and then, but I’ve always turned her down. This is the first time I actually considered it, and decided to try something new. I actually like it so far! I have the approval of Natsu for being Frostie, and I has a twinneh called Green~ I also found Am (Amnesia *buncha numbers*) from Freaksworld too! It’s pretty cool, even though the chat is dead recently cuz Tidal ain’t forcing people to join in as she’s stuck at her dad’s- The House of Terrible Internet. Plus there’s talking to new friends like SnowyEvil too. ]

Aaaand the Sun is rising now >.> I better go now!

Imma start watching the Breakfast Club now maybe? :3

Crazy, Chocolate, and Cookies,
-Frostie
the magical as hell snowman.

ps.
Ah, how I’ve missed rambling on this here blahg ❤

 

A Short Rample on ze Up-to-Date-ish HxH!

Oh the tension!!!

Being up to date, or nearly up to date on Hunter x Hunter- Aaaaaah!!

It’s just so INTENSE right now! The Chimera Ant arc has hit it’s climax, and now you’re just stuck waiting for all the fighting to finish, and to see whom emerges as the winner- who’s left standing, and who dies, gone forever.

This isn’t DBZ, where Krillin dies all the time, and just get’s revived back repeatedly. Nope, death is death in this show.

And I don’t want any of may characters to die in this epic showdown =(

Pluuus, there’s the whole internal drama going on inside of dashingly handsome Killua, about loosing Gon to find out the answer to whether or not this is revenge for Kite or so much more- the determination and constant drive to murder and kill Pitou in a cruel way, if manageable.

Gosh, I just GOTTA go watch the next ep. Which is 115 at the moment =3

Toodlooo!

*poof*

-Ze

ps.
Gwah! I’ve got the Chimera Ant ending theme song stuck in my heaaaad! >w< It’s just sooo catchyyyy ❤ And fast =)

YMGE- YESH, im going!

Budapest, hungary, here i come~! =D

im suuuuper ecstatic about this MUN…its going to be sooo coool for sooo many reasons xD

i still cant believe im going. i kept crying to my super strict parents to let me go, especially since i didnt go to the Yale Prague one last year. But they turned away from my pleading with points of how insanely expensive it is, how im still too young, and how id miss out on too much school work.

Now, first, i just googled YMGE to actually SEE what it stands for. which is the Yale Government MUN Europe apparently. aaand i shall simple put the link for the official thingie here.

Its a trip of ten days last i heard, and its a four day MUN, i believe. or five. god knows. i hear something different form every person going. (someone even said NINE, dammit. -.- ) its in november, in the winter, so i might actually see SNOW after so loooong. i miss that pretty sparkly and fluffy soft looking snow =3 especially coming form Chicago, snow reminds me of home ^_^ and theres no snow in the particular city i am currently residing in =/ just hail. hail that HURTS. (dat hike, remember?) so yeah. no really homey feeling with the weather here. (especially that the leaves dont go beautiful shades of brown, amber, red, orange, yellow and golds. they just turn a pale green, if anything, then drop to the ground. it is the WORST autumn i have ever seen. but such a rant deserves its own post. but not today. some other time then.)

i just checked the YMGE site and there specialized committee is NATO O.o whoah. i wasnt expecting that at a government MUN :O but then again, im pretty unfamiliar with the format for this kinda MUN. ive only ever done the UN MUNs with committees like UNEP, HRC, DISEC, SOCHUM, etc. (where i have been isreal twice, and ireland once. Yep, The I is for Irish was IRELAND ❤ ikr?! xD ) (imagine being israel in disec =/ more on that in another para…)

so yeaaah, reasons i shall enjoy this trip like hell,

1. its my first ever trip alone-ish (no relatives) to Europe
2. Im going with my best friend Ayesha, and ill be rooming with her for ten whole days xD since weve both never been free enough to do sleep overs, this is a total first =P
3. I love plane rides. like insanely love them. looong ones are the BEST. like fourteen hours. or more. or even twelves good. But im not sure how long this flight is…nine maybe? i shall google it now. dammit, its only six and a half hours -.- i was reaaaallyyy hoping for a much longer flight…oh wyell….bleh =P but still. plane rides are fun ^_^
*sorry, i poofed for a bit, i had to baby sit rida and now i shall be munching on pasta while typing the rest of this out. lets seee where was i…*
4. the crowd im going with shall be mostly super fun ^_^ theres only one person i hate and find irritating as hell (yup, assads going =/ uugh, shes soo annoying -.- i shall explain one legit reason why i dont like her in a bit) then the druggies and drinkers know im not that kinda hippie and shall leave me out of it. plus, since this time ayesha and i shall be sharing a room, there wont be anyone smoking (and smoking week) in there at all. so phewww. last time, a chick smoked and the room was suffocating. for obvious reasons i had to go sit in the hallway to clear my head then i barged in on the guys room and made origami there while watching phineas and ferb like a boss. at like 3 am. pluuus, theres Ayesha’s BFF coming too xD so i cant waaait to see how he tries to tighten that friendship with her now =P or maybe hell stalk her into her committee sessions, while ditching his own :O ooor, he might even come out of the closet =P yeaah, im mean. but then aziz did say that hell never room with him, and then mishaal said itd actually be safer for him to room with a chick. ahahahahaha =D so yeah, theres that. then theres aziz coming along as well which is fun, cuz hes pretty decent. i mean, he drinks, but doesnt smoke, and hes nice to ayesha and me. hes pretty cool, so thats good. other people shall be doing there own thing, so we dont really have to worry about who to hang out with. plus, i totally plan on making friends there. who knows, maybe my The Irish Love Me dream prophecized this and i shall meet a hot irish dude :O and maybe, juuust maybe, ayesha will find the french chick from that dream too xD and if were lucky, the dream might just end the same way for her =P hahaha so yeaaah
5. Shooopppiiing. i know its europe, but STILL. i shall shop. and winter sales ❤ wohoo =3 plus, aziz needs help picking out clothes for his older sister, sarah. (i find it the FUNNEST shopping for other people)
6. and and and its a YALE MUN. YAAALE ❤ my dream school. so im thrilled to say itll look pretty impressive on my college app if i do go =3 and win =D a girl can dream, kay? and then theres the whole thing that

I AM INFACT GOIIIING~!!! xD >x< =D 😉

cuz my dad already paid for it all so yay =3

and one more plus, since i have a US passport, i dont even need to get the visa! while almost everyone else does. =P *does a crazy dance*

aaand the list format is totally gone now =P oh wyell…so yeah, let me enlighten my non-existent readers (sniff. pshaw, no, i dont really care about that since this is a scrapbook journal for future-me ^_^) and remind future-me why i dont really like eman asad.

One, i am simply and utterly irritated by her. just am. she didnt do anything to me personally, but i still dont like her. shes pretty hypocritical and THAT VOICE. UGH. its the most annoying sound in the world. plus she ends her sentences with ‘na’ and in a pretty whinny voice -.- oh, and i dont mean she has a pretty voice. she doesnt. i mean, she has a very whinny voice. as in, adverb. still. so. so. SO. irritating. Then shes one of those girls who are simply aunties at heart. and she brings like an original Louis Viton purse to school =/ her entire crowd does. but to me, its just cheap. they try so hard to be sophisticated and have all this designer stuff, yet it backfires so immensely.

Two, theres the scene where i saw her in the girls bathroom putting on enough make up for her own prom. (and here, its not very normal for teenaged girls to wear make up on a daily basis. us desi. were all about the natural beauty ^_^ ) so shes got a HUUUGE make up bag, the size of a folder, and shes putting on eyeliner, eye shadow, and even mascara. she had bottles of foundation and blusher in there too. guess i missed that bit of her magical make over. and when i did come out of the stall, i saw her and was obviously a bit shocked. you dont see scenes like this very often, especially when the chick putting on her make up looks like a kid and is dressed in her school uniform. but she continued like it was the most normal thing in the world. she had such concentration while doing it too. as i walked out of the stall and washed my hands, two other girls came in and we started a conversation. *interrupted once more by a call from ayesha -.- getting really tired of your shit, ayesha! (its a debate thing =P)* and she continued without so much as blinking, or even inevitably or involuntarily glancing to see who it was who just entered. geez.

Three, she actually did something personal to me. well, not personal so much, but it was super annoying. then she even started somewhat spreading a rumor! that girl =/ Basically, she thinks im a super goody goody who shouldnt go (since most the people going are going for partying.) (ironic, cuz everyone else is cool with me going, but her? not so much. loads of people think shell start rumors or tell on them since shes got such a holier-than-thou attitude.) and especially doesnt want me to go since i stole the spot for the trip she wants reserved for her best friend, sameen. thing is, sameen doesnt even want to GO. no clue why, shes got her own reasons so yeah. but still, emaan wants me off this trip so she can somehow convince sameen to go in my stead. Hah. so not happening. the first day, after the school announced which 16 people qualified to go (only 8 were actually picked by the debate coach, but the school wanted more *cough money cough* to go so they picked another 8) she came up to me and asked, all innocent like if i did indeed plan on going, or if i wasnt. dammit, you blah, yes, i am going -.- im an actual debater, why wouldnt i go?! Then a few days later she sorta started spreading a rumor about how i wasnt going anymore. which really pissed me off. ayeshas BFF came ove, all concerned and shit, that im not going. i just got angry and said ‘somebody’s been spreading rumors, but no, i AM infact going. so see you on the plane. (without sameen~ )’ gosh, i have yet to tell that little toont off for that. and maybe ill say something like that…’so eman, i paid for the trip, so its official, im going. so sorry sameen couldnt come in my place instead, tough luck. oh well…theres always next time, right? i mean, im sure youll win an award so theyll just HAVE to pick you again. oh, gotta go, see on the plane, kay? toodles~’ yeah, i should totally say something like that to her…

AAAAaaaaaaahhhhhh! i cant waaaait to gooo >x<

oh, and the hotel? its a FIVE STAR one! and it looks SO FREAKIN’ PRETTYYY~! (heres a link to some epic pictures i found while googling it) aaaand the conferences shall be there, so minimal chances of getting late! (oh no worries, ill manage somehow or the other. i like a challenge.) and so, all the other delegates and ministers will also be in the same hotel as us ^_^ huzzah to socializing~

so yeaaah, cant wait. plus, im sure the socials (social events. you know, the parties and dinners and all that MUNs have to encourage bonding with other people?) will be BRILLIANT.

aaah. more on this later, like when its close to the date of departure. date of departure. i like the sound of that.

so yeah, enough of this, i gotta go now =) so laterrrr~

-Frosty
the cool as hell snowman bringing inspiration to all.

 

Dr. Suess on Memories and Moments

Dr. Suess on Memories and Moments

surprisingly enough i found this picture on 9gag ^_^ and i DO love me a dr. suess quote, cuz almost anyyy one of his are brilliant and inspiring and funny and true =) well, most of the time =P