Sword Art Online Season II Announcement- News, Initial take, and Story Line Discussion

On the little chatango box to the right of animeultima.tv (where I watch all  my anime. I’d seriously recommend it; it’s awesome!), I saw people discussing Sword Art Online. And it’s second season coming out.

Now, I had only started watching it a bit  a few months back, and had only seen the first three episodes. But I had heard Alya fangirl over it all the time. And the way she talked about it, I thought the show already had two seasons, both of only 12 episodes each. So when I saw this discussion on the new Season II releasing in July ’14, I thought the admin on the site had just been too lazy to upload season II before (I’m sorryyy! >.< I’ll never doubt your hard work, and perseverance again!) and were going to upload that in July.

Turns out I was huuugely mistaken, and there’s only one 24 episode season I of SAO, and they are releasing a sequel season soon. But it’s story line is terrible so far for sooo many reasons!

First, I thought that Kirito wasn’t in it at all! And that these two chicks were instead;

Main Characters~

How cool do they look?- But, no! No Kirito?! Then how’s it SAO?! It’s an unnecessary weird spin off thing, like Soul Eater Not! (Like it, but not as good as the original series.)

And then Alya does a bit more googling on the story line, while I google more on it’s release.

It turns out Kirito IS in the story. But Alya misinformed me and said he’s in it as a SUPPORTING CHARACTER to these two chicks.

Bring out the army of fangirls. This isn’t going to be pretty.

But theeen, we find the actual story- Kirito’s avatar is simply that of a girl’s! He’s the maroon haired chick here! This chick;

*Avatar may or may not be this blue. I don’t know.*

*Or this maroon. They need to decide a color scheme, sheesh.*

And him having the avatar of a girl’s is terriiible! Because he’s obviously going to get stuck in a game again, and for the vast majority of the show, we shall see him as a giiirl! Ewww! As someone who think’s Kirito’s adorable, cool, and cute, I’d hate to watch him as a girl all of a sudden. That just doesn’t work for me.

What were the writers thinking? They’re going to end up loosing loads of fans! And the fans they think they’ll gain with She-Kirito’s boobs won’t be that big if no one even understands the confusing mess they’ve made out of the story. I mean, it’s only normal to assume the lead will be the same- and same gender >.> =/- in a sequel series. So not many people will skip SAO and just watch SAO II cuz of the girl leads.

Pfft, and the best thing is this stereo type the Japanese are playing on the Americans. Usually, in anime and manga it’s a rule that all American foreigners muuust be blue eyed and blonde? Well, here they’re adding to that (I hope!) and adding this impression from the internet. The American video game Kirito’s playing now is all about- you guessed it- GUNS!

Gun Gale Online (GGO) (Gale? Reallyyy?? Like, a gust of guns? Like a wind bringing guns with it? Or super guns that blow air too? What a name…) is a game all about guns. But Kirito’s got too much swag for that shiz and obviously went “I’m Japanese. In an Anime. I do what I WANT! Your laws don’t apply to me! And even if you do try to get me to adhere to the rules of this game, I shall use my Japaneseness to simply recode the program of your game to allow me to play with epic swords!” on them and did just that. He has a sword (light saber thing…?)(as well as a gun?) as his weapon.

[I don’t mean to sound mean toward these nationalities. I’m simply joking around. It’s all fun and games. Please don’t take any of this seriously. If anyone out there is offended, know that that was not my intention, and you shouldn’t be. I’m not serious. But in case you still are, I apologize for bring about such a mood on you.]

I gotta go now;I’m exhaaausteeed.

‘Night~!

Crazy, Chocolate, and Cookies,
-Ze

 

Advertisements

TimeTravel-ReWatching BeyBlade- Let it Rip!

Sooo, i sorta time traveled today. and as i try to tell you, my time traveling doesnt invovle a tardis (unfortunately =( ) however, instead, i just sorta mentally time travel whenever the heck my body wants me to. (chem mock was shitty cuz i time traveled there..)so today, as i was downloading songs on the family iphone, i started to think of other songs to download, and it struck me then. I should totally download the ORIGINAL beyblade theme song, from season 1, Lets beyblade! and so i did just that. and after i heard the song for the first time, i was totally insanely happy and yearned to watch it again- from the beginning. and so i did just that.

Beyblade logo

Now, i expected it to look something like this, especially after seeing beyblade, v-force, G-revolution, and even most of what i call season 3- metal fusion(yep, with Jinga Hagami, and much more on that later)

expectations

or this

Beyblade V Force Dublado  - Dublado - Episodio - Anime - Assistir Online

or ATLEAST this

still expectations

and imagine my initial shock when i get THIS, the true reality

bayblade season 1

i mean, i mean, just COMPARE this Max (blondie) with that Max ='( Max was and still is my totally favourite character ^_^ and i just watched the first 6 episodes todaaay, and honestly i was squealing and shouting and yelling in joy. i nearly cried at some scenes too. some major reminiscing going on =) it was amaaazinnnng.

And look, the choice honestly comes down to this= an actual, truly epic and brilliant story line/plot with Tyson and his original team with initially (as in only season 1) graphics vs. a story that was unfortunatly born crippled without a plot or a story line with some good graphics that is minusing Tysons team, and replacing it with Jinga and his babysitting bussiness (more on that later too.). its really a no brainer, right? of course im still watching season 1 beyblade and LOVE it. and i cant wait til i make it to season 2, v-force, cuz thats where all the expectation pictures are from apparently =P

But seriously, i love the original characters! Rei, Kai, Max, Tyson, Kenny, Hillary, and all the original bit beasts too, especially dizzie, course =) her endless flirting with kenny is just hilarious!

Aaaaand now im far too lost in Happy Day Dream Land to complain and rant about Metal Fusion, or the new series with Jinga, and Kyoya, and B-B-B-B-Bull, so i guess thats for next time?

hahahaha, so happily hiigh-ish right now =3 i started watching One Tree Hill yesterday, and *siiiigh of happiness*

But this isnt about One Tree Hill, this is about BeyBlade. or atleast was.

and was, cuz i m gonna go back to watching it =D (im on episode 8, where its Kai vs. Tyson in the finals of the qualifier tournament. and that makes it bronzor (no idea how to spell =P ) vs dragoon, eeps! fuuun. yep, im a sucker for old shows i loved as a kid. and if i loved it then, i SUUUUURE as hell will still love it ^_^ and i totallyyy dooo hereee ❤ )

Sooo, laterrr?

Haha

– Zat-9-yr-ol’-me ❤